tirsdag den 7. januar 2014

Nyt(h)års Wilma

Indrømmet - den var ikke sjov! Og det er ikke fordi Wilma har fået nyt hår. Ever Never. Ikke så længe, jeg har noget at sige om den sag. Gisp - tænk sig, om hun på et tidspunkt kunne få sig til at lade lokkerne falde. Eller lade dem farve. Altså udover denne blå glitter hårspray, Luna pyntede hende med nytårsaften. Wilma vandt den blå glitter 'do die for når man er knapt 7' spray i pakkespil i julen - og så kunne nytårsaften kun komme for langsomt, for den spray passer jo perfekt til den kjole, hun har kaldt sin nytårskjole, siden jeg syede den tilbage i foråret.

Det er egentlig ikke så meget nyt under solen i dette indlæg, bare en fin pige med fint dip dye glitter hår fremtryllet af en fingerfin storesøster.

Wilma's New Year's outfit. Not a new thing - but she immediately named this her 'New Year's Dress' when I made it back in spring....end of discussion! Her sweet sister did her hair and put in some blue glitter spray  creating an apparently  'to die for dip dye glitter look' when you are almost 7 :-). Needless to say she felt very very pretty!











28 kommentarer:

  1. beautiful dress! i would totally wear it as a new year's dress too :)

    SvarSlet
    Svar
    1. I was just thinking the same! Perhaps I should get more of that fabric? :-)

      Slet
  2. That fabric works very well with her blonde hair!
    Beautiful dress!!!

    SvarSlet
  3. Eeeej, bare tanken om at et eventuelt teenageoprør skal gå ud over det hår *skrig* - total guldlok! Så smukt! Og kjolen er så fin, jeg er vild med stoffet, hvor er det mon fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis! Hun skal bare holde nallerne fra det garn. Stoffet fåes blandt andet her:
      http://www.etsy.com/listing/128801209/galaxy-space-timeless-treasures-05-m-usa

      Slet
  4. Det er da også bare så smukt hår på en smadder smuk pige :0) min datter på næsten 13 går dagligt og snakker om hvornår hun må farve sit fantastiske guldhår, argh altså de tøser ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh nej, det må hun ikke!!! Sådan et guldhår blir garanteret aldrig sig selv igen!

      Slet
  5. I love her hair & dress! It's perfect. I think she looks so sweet: like an angel. A scandinavian girl. That's for sure! M

    SvarSlet
    Svar
    1. That's so sweet of you, Marte - thanks :-)

      Slet
  6. Your almost 7 year is is correct...love that look on her hair! I'd wear this dress year round :) My daughter is fascinated with space, I think I'll have to search out some of this fabric!

    SvarSlet
    Svar
    1. She has also worn it on many occations - she loves it!

      Slet
  7. Det er da også noget totalvidunderligt stof det der!!! Wow.. og ja: Sikke et dejligt hår :) Her har jeg selv masser af krøller, men begge mine drenge har fået hår, der er fuldstændig glat og helt umuligt haha :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig fedt, det stof. Her har jeg 2 krøllede og 2 glatte. Farmands hår er vist helt glat (når ikke det er barberet af) og mit har bare fald på den ufede måde! :-)

      Slet
  8. Hej Trine.
    Endnu en meget smuk sag fra din hånd, du er bare så dygtig... Agnes har valset rundt i hendes dråbe-kjole mange af juledagene. Hun elsker at hun kan svinge den rundt oh jeg ELSKER dit smukke håndværk. Jeg håber meget på at vi kommer til at gøre handler igen i fremtiden. Rigtig godt nytår til dig og dine. (Også en lækker sag du har på i det forrige indlæg WAUW)....

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, hvor er det bare dejligt at høre Janet :-). Og tak. Der kommer faktisk en smule til salg snarest - ved bare ikke om det blir for småt til Agnes. Kh

      Slet
  9. Hvor er det bare en smuk kjole. jeg er vild med den - og det er min datter på 6 år også. Hvilket mønster har du mon brugt?
    Kh mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Undskyld det sene svar. Mønstret har jeg selv tegnet efter en gammel kjole :-)

      Slet
  10. well, she IS very, very pretty...

    SvarSlet
  11. I love the dress and so does my daughter. She wore here twinkling stars-dress also on New Years Eve. : )
    It looks so beautifull on Wilma with her "angel hair"!
    Thank you for your comment on my blog!

    SvarSlet
  12. Erittäin kaunis mekko aivan ihanasta kankaasta:-)

    SvarSlet
  13. Smuk, smuk datter og helt fantastisk kjole!

    Skulle du nogensinde have lyst at sælge kjole, er jeg meget interesseret :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal jeg prøve at huske på, Mirjam - og tak :-)

      Slet