lørdag den 14. december 2013

Mailbox Surprise

Belgiske Marte fra Compagnie M og portugiske Marta fra DoGuincho er ophavskvinderne til denne nye serie, jeg er så heldig at deltage i.

En slags nisse-sy-ven-leg! Vi er 10 deltagere i legen - bosiddende overalt på kloden. Legen går i al sin enkelhed ud på, at vi hver især har udfyldt et spørgeskema omhandlende vores præferencer udi stoffernes verden - farver, materiale osv. Herefter har de 2 styrkvinder trukket lod - og vi har alle fået tildelt en 'hemmelig sy-ven'! Vi har så udfra førnævnte præferencer udvalgt stof og evt. tilbehør, som vi efterfølgende har sendt til vores ven.

I min postkasse landede således forleden en overraskelse fra Singapore. Yifarn med den lækre og inspirerende blog Japanese Sewing Books har sendt mig det skønneste stof, fine knapper og rå lynlåse!!! Yifarn, det er simpelthen spot on! Jeg er vild med stoffet. Fuldstændig forgabt. Nu kommer så det svære valg - skal jeg sy til mig selv eller til Wilma?!

I'm participating in this great series Mailbox Surprise hosted by Marte/Compagnie M and Marta/DoGuincho

10 bloggers from all around the world have been assigned this 'secret mailbox friend' to whom we've had to send a little package containing fabric and perhaps other sewing related supplies. 

The package I just received has travelled a looooong way from Singapore to Denmark. Thank you so so so very much, Yifarn. I love the fabric. I mean it. I LOVE the fabric. And the zippers and buttons are so cool. Spot on!!! If you are in to Japanese sewing patterns Yifarn's blog 'Japanese Sewing Books' is the blog you must know! 

Now I just need to decide what to sew with this gorgeous fabric. My precious....

Hopefully the package I sent a couple of weeks ago has reached it's far away destination!






8 kommentarer:

  1. Hold fast - det er da en fed blogleg (og skønne sager du har modtaget)

    SvarSlet
  2. Sikke en lækker pakke. Heldige dig at deltage i sådan en leg! Glæder mig til at se hvad du får fremtryllet.... Helt klart til dog selv!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, en super fed leg. Og ja, jeg tænker også Trine-ting :-)

      Slet
  3. Jeg vil kigge på deres sider også, for de må da også være inspirerede!
    Fedt stof !! Synes du skal sy noget til dig del ;/)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ta' endelig et kig rundt. Jeg har en ide til noget mig-halløj - men måske en endnu bedre ide til noget Wilma-halløj :-)

      Slet
  4. OMG! What a lovely package you received! Now I can't wait to see what you will create with it!

    SvarSlet