mandag den 24. januar 2011

Så er der dømt tyl og pailletter

'Har du noget 80er tøj jeg kan låne. Skal til tema-fest næste weekend'. Nogenlunde sådan var ordlyden i den sms, jeg igår modtog af søsteren min.

Be very careful what you wish for - your wish may come true!!!!

Jeg har med længsel afventet en sådan besked, for naturligvis er jeg leveringsdygtig udi 80er kjoler. Denne skønhed har været hengemt i mit skab i mange Herrens år, hvor hun bare har ventet på den helt rigtige anledning. This is it!!!! Nu skal du vises frem, sveske. Jamen, er det ikke lige til at blive våd i øjnende af. Tyl og pailletter over det hele. Der er ikke mange 7-årige prinsesser, der ikke ville ofre deres mor for hende her!!!

Så, her er hun Sidse - hende kan du da ikke sige nej til?!

Dog vil jeg sige, søster, hvis din gemal havde kunnet knibe sig i en str. 38, så havde skruddet så afgjort været reserveret til ham. Han ville ha' været aftenenes (Drag-)Dronning....uh, nu får jeg en ubærlig trang til at se 'Priscilla - Queen of the Desert' eller 'To Wong Foo, thanks for everything, Julie Newmar'....fabelagtige film.

'I'm a Drag-princess'....


11 kommentarer:

  1. Hold da helt op for en lækker kjole.
    Dene r vildt flot :-)

    SvarSlet
  2. den er jo fan-fucking-tastisk, intet mindre.... hende søs bliver da ballets droning

    SvarSlet
  3. åååååååh den er helt igennem fuldstændig fantastisk!!!

    SvarSlet
  4. Haha... den er jo FANTASTISK!!! Helt enkelt så kul! :-))

    SvarSlet
  5. Skøn, skøn, skøn - En rigtig tøsedrøm:-)

    SvarSlet
  6. Hold kæft, hvor er den sej!

    SvarSlet
  7. Hvorfor har man sådan en kjole hængende??? :-D
    Den er da vild sej!!!

    SvarSlet
  8. HEj Trine.
    Jeg har givet dig en award:
    http://metski-1.blogspot.com/2011/01/stylish-blogger-award.html
    KH Mette

    SvarSlet
  9. FUCK hvor er den skønnn...

    Og hvor er det bare fantastisk at du sådan lige bare kan "trække så fint et ES ud af ærmet/klædeskabet".....?

    SvarSlet