tirsdag den 7. december 2010

Jeg skal gi' dig bløde bukser, ja jeg skal...

Så blev der tyndet ud på hylderne med velourstof. (Nu ville min mand nok sætte pris på en permanent udtynding, men sådan en halvtom hylde, den ser da ynkelig ud, ikke sandt piger?....og ja - jeg sagde halvtom og ikke halvfyldt, mand!!).

Ikke færre en 5 par 'unisexede' velourbukser er drønet gennem maskinerne de seneste par dage. Et par lilla af slagsen fremvist af den lettere overposerende krukke Wilma...et par er reserveret til fætter Artur og så 3 stk. til salg. De røde er str. ca 80/86 og 92/98. De petrolfarvede er str. 92/98. Sælges for 200 incl. porto pr. stk.
 



11 kommentarer:

  1. Mums, lækker pige (overposerende eller ej), lækker strikvest (har du mon kreeret den?) og lækre velourbukser. Er meget imponeret over din produktivitet og giver dig ganske ret. En halvtom velourhylde kan man da ikke leve med, så op på velourshoppehesten igen (;

    SvarSlet
  2. Lækker lækker detalje med den der stikning ned i benene. DEn husker jeg godt fra mine unge sy-dage. Og havde faktisk helt glemt den. Kan godt bruges på de næste par bukser til MindsteDatter. ;:-)

    SvarSlet
  3. Nøj, hvor er hun da lækker :) Skønne bukser - og skøn tunika fra Rasmillas :) ...må også give ret i, at en halvtom hylde ser træls ud - skynd dig at fylde den op igen :) Kh Dorte

    SvarSlet
  4. veldig kule bukser! fint med sømmen midt på.

    SvarSlet
  5. Dejlige bukser :)
    Jeg har lige et andet spørgsmål - det mønster du bl.a. har brugt til den brune kjole med blomsterne (den du selv fremviser)- hvad er det for et mønster? Jeg er helt vild med modellen, og kunne godt se mig selv i en lignende model.
    KH Pialousie

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare nogle lækre bløde bukser! Måske man skulle... Har nemlig også bunkevis velour liggende... ;-)

    SvarSlet
  7. Hærlig med gode bukser :) Her er det også ei liten jente, som har bestillt myke, gode bukser av "synissen" ;) Giveaway hos meg om du vil være med... Klem Beppe

    SvarSlet
  8. Hej! Vilken söt liten ängel som poserar i mjuka fina byxor!!!

    SvarSlet
  9. Coola kläder som vanligt! Du är min idol!!

    SvarSlet
  10. Iben, som du måske har fundet ud af, er opskriften til tunikaen designet af Rasmilla - google og du skal finde. Wilma har flere tunikaer i samme model, virkelig, virkelig skøn.

    Henny, glæder mig til at se dine stikninger :-)

    Præcis, Dorte - thats the spirit

    Tak, Skrekk o Gru :-)

    Pialouise, jeg har brugt et amerikansk mønster det hedder New Look som udgangspunkt....og så leget lidt med det :-)

    Louise, kan du så komme i sving med bløde bukser

    Beppe, det lyder som en fornuftig pige og en god nisse :-) - jeg kigger lige forbi

    Tak, for de søde ord om mindstebarnet, Lilla Anka

    Retroknappen, nu bli'r jeg da helt forlegen, men tusind tak :-)

    SvarSlet